Utrikesminister Wallströms hyra – är det verkligen ett systemfel
Okey, vår svenska utrikesminister Wallström får hyresersättning för dubbelt boende. Betalar bara 32 kr för den lägenhet hon använder i Stockholm. Hon har annars sin bas i Värmland. Kritik, kritik, kritik. Och facebook exploderar. Allt haglar till höger och vänster, och allt däremellan. Nej jag gillar inte heller detta. För det låter så jäkla fel….
